"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Ağustos 2016 Perşembe

SELÇUK ERDEM



        O benim çocukluğumun muhteşem karikatüristi, hayal dünyamın baş mimarı.. Kitabı çıkar çıkmaz D&R'a koşup hemen annemle alırdık. Usta ilişki karikatüristi Piyale Madra'yı da çok sever ve takip ederdim ama Selçuk Erdem benim için çok başkaydı çünkü onun esas konusu hayvanlardır. Birçok konuya değinir kendisi ama hayvanları o kadar güzel konuşturur ve o kadar etkili konulara parmak basar ki bir yandan gülerken bir yandan da gerçek konunun önemi güm diye üzerinize düşer. Kendisi Penguen dergisi kurucusudur. Ardından öğrencisi diyebileceğim aynı dergideki Erdil Yaşaroğlu'nun hayvan karikatürlerine de bayılmışımdır. Ama bugün usta Selçuk Erdem'in özellikle bloğumdan haykırdığım bazı önemli konulara değinişinden örnekler vereceğim ve ara sıra blogta da paylaşacağım. 































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.