"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ekim 2015 Perşembe

TATİLDEN DÖNDÜM



      Sayın Tawşiseverler :)


       İzmir tatilim nihayet son bulmuştur, İstanbul'uma kavuştum, oh :)  Her günkü çemkirmeli ve bol tüylü yayınlarım tüm hızıyla kaldığı yerden devam edecektir :) Bu arada İstanbul'a döner dönmez mahalleme terkedilmiş harika erkek, tasmalı bir Golden buldum. Çok yakında buraya ve Petarkadaş'a ekleyeceğim. Birkaç günkü Sorularınız birikmiş kusura bakmayın, çok feci selle ve trafikle karışık bir yolculuk geçirdim, kendime dönmem o yüzden biraz zaman aldı. Köpek arayanlar beni takip etsin, ayrıca İzmir'deki teyzemde bebek bir Kangal melezi ile genç bir Minyatür Amerikan Çoban Köpeği vardır. İlan sayfasından ve kayıtlardan  fotolarına ulaşabilirsiniz, ilgilenenler teyzeme ulaşsın lütfen; Serpil Hanım; 0536 309 53 89 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.