"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

19 Ekim 2015 Pazartesi

AVCILIK = CİNAYET




        Geçen gün bir otobüse bindim, 50-55 yaşlarında bir adamın akbili bastığında bitmişti, sonra yanıma doğru geldi ve ücretiyle akbil rica etti;  "Bana  şu an akbil için 1 trilyon da verseniz benim size verecek akbilim yok çünkü şu an avdan dönüyorsunuz, heryeriniz kamufulaj, sırt çantanızdan tüfek gözüküyor, neden şu zavallı hayvanları rahat bırakmıyorsunuz!" dedim. Kaçarcasına uzaklaştı keşke o an önümde yemin edip bir daha yapmayacağım diyebilseydi. İşte o adam da yukarıdaki fotoğraftan daha beter olaylara sebep oldu. Avcılık spor değil, cinayettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.