"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Ağustos 2013 Salı

TAWŞİ VE MILKY'DEN SON HABERLER




          Sarkık kulaklı ponponlarım bildiğiniz gibi şu an benimle beraber tatildeler. Kendilerinin deniz ve Midilli Adası manzaralı kocaman bir odaları var, gündüz post gibi serilip uyuyor, sonra ise yaz gecelerinin tadını çıkarıyorlar. Bahçemizde yetişen taze sebzelerin tadına ilk onlar bakıyor. Sularına attığım buzlarla serinliyorlar. Ayrıca resmen balayı yapıyor gibiler. Bir de bu aralar tüylerini taramam için sıraya giriyorlar, Tawşi bu olayda centilmenlik yapmayı bırakıyor. Sabahın köründe beni uyandırarak ilk sıraya yerleşiyor. Milky ise tam bir tüylüş oldu, kestiğim tüyleri hemen uzadı, bir daha da kesmeye kıyamadım, odaları da serin olduğu için gerek kalmadı. Pamuk helvaya benzedi diyebilirim, kimbilir kışın ne olacak :) Junior kıskançlıktan çatlamaya devam ediyor, tavşanların odasına kapı altından kolunu uzatmış halde bile yakaladım ve hemen kapı altına bir kalas koydum. Junior'un şu an bir odası yok ve gece yanımda yatamıyor ama ne yapalım, tüm alt kat onun, yine de diğer kedilerle ve en büyük korkusu pörtlek gözlü İran kedim Köpük'le aynı ortamda takılmayı pek sevmiyor, kendisi kraliyet ailesinden geldiği için.. Bu arada babasının minyatürü Hacı'yı her görüşünde ayrı şoka giriyor,   kısacası çok eğleniyoruz  :D


İran kedim Köpük yavru kedilerden nefret etse de yine halinden çok memnun :)



Kendi dışında tüm kedilerden nefret eden kedim Junior Hacı, salondaki gardrobu mesken edindi :)



Yeni Hacı'm :) Terkedilmiş, artık bizde.. Junior Hacı'nın babasının tıpkısı diyebilirim ve ondan daha da terörist :D



Sarı Şeker'in ayağının üstünden araba geçmiş, artık topal :(  Kapımıza bırakılmış..



Kör, hasta kardeşler.. Hepsi terkedilmiş..



Hayat pisicik görmüyor, çok hasta, avuç kadar ve inadına yaşıyor. Terkedilmiş..



Çıtır Kirpi iyice büyümüş :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.