"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ağustos 2013 Perşembe

BİR TAVŞAN MELEK OLDU..




                  Soru soran kişilderden birinin kardeşi tavşanının kafasına tahta düşürmüştü ve tavşanı felç olmuştu, umudumuz çok azdı düzelmesi açısından ama umut işte.. Maalesef tavşanı bugün vefat etmiş. Kendisi çok üzülmüş doğal olarak. Ben de çok üzüldüm gerçekten, empati kurdum, ölen kedilerimin arkasından yıllarca yas tutmuşluğum vardır, panik atak oluşum da.. Birgün tavşan da çok zor olacak... Belki o günü görmem deyip kendimi avutsam da.. 
               Size bu yazıyı yazmamın sebebi, lütfen tavşanlarınıza dikkat edin, kafaları çok hassastır, üzerlerine asla birşey düşürmeyin, ayrıca tavşanlarınızın yüksek bir yerden düşmesine de engel olun, bellerinin, ayaklarının kırılıp felç olma olasılığı çok yüksektir. Kucağınızdayken de çok dikkat edin, onlar kucağa alınmayı fazla sevmezler ve kurtulmaya çalışacaklardır, asla düşürmeyin. Allah tüm tüylü dostlarımıza uzun ömürler versin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.