"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Ağustos 2013 Cumartesi

ÇAKMA JUNIOR






         Size tavşanlarımın ev arkadaşı Junior'un yazlıktaki tıpatıp aynısı olan çakma Junior'u fotoğraflarla tanıtacaktım. Tuxedo yani Junior Hacı gibi Simokin cinsiydi. Kendisinin arka bacakları tutmuyor, felçliydi. Büyük ihtimal araba çarpıp kaçmış, üstüne de bulanlar köpek barınağına getirmiş avuç kadar bu yavruyu. Teyzem de kıyamayıp getirmiş eve, çok tatlıydı. Ona oyuncak bir araba alıp tasma ve iple kendine taktık, böylece artık kurbağa bile kovalıyordu, hatta bahçedeki kedilerden hızlı gidiyordu. Herkes gürültüye bakıyor, ne geliyor kamyon mu diye ama küçücük tekerlekli pisimiz geliyordu. Evin içinde su içmiyordu zorla şırıngayla veriyorduk. Sonra anladık ki tavır yapıyormuş bize bahçeye çıkarın diye.. Sadece bahçede içiyordu. Güneşin altında zeytin ağacı dibine arabasıyla kıvrılıp uykuya dalmaya bayılıyordu. Ama miniş Junior artık yok, öldü. Bir fotoğrafını bile çekemedim hem de.. Arabasını yıkayıp astık, o şimdi bahçede dibinde uyuduğu ağacın altında uyuyor.. :'(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.