"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

31 Temmuz 2014 Perşembe

İSTİNYE'DE TERKEDİLMİŞ BEYAZ LABRADOR



        İstinye'de beyaz, kocaman, yeni terkedilmiş bir oğlan var, inanılmaz tatlı, eğitimli, güleryüzlü bir Labrador, beni görür görmez boynuma atlıyor, bu çocuğa çok üzülüyorum, lütfen biri gelip bu çocuğu sahiplensin, yakında kış gelecek ve donacak, belki de kış gelene kadar araba çarpacak, lütfen Labrador arayanlar İstinye'ye gelsin, İstinye Tershane otobüs durağı arkasında uyurken görebilirsiniz. Önceden söylerseniz tasma takıp elimizle size teslim edebiliriz. Yeter ki onun sıcak bir yuvası olsun. (Fotoğraflarını çektim, en kısa sürede ekleyeceğim, yukarıdaki temsili fotoğraftır ama aynısıdır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.