"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

17 Eylül 2012 Pazartesi

TAVŞANLAR İÇİN DEMİR TOP

Tawşi ve demir topu







          Bu demir topu 5 TL'ye İstanbul'daki İstinye Carrefour'da buldum. İçine ot koyulunca tavşan bir yandan hem otları kemiriyor hem de topla oynuyor. Böylece otlar etrafa saçılmıyor ve tavşanınız çekip çekip içinden alıyor. Tabi Tawşi bu olayı sevmedi çünkü otları önünde  leğeninde olmalıydı. Ben de topu boşaltıp kenara koydum. Tawşi bu duruma bayıldı. Dişlerini bununla kaşıyor, sinirlenince stresini atmak için topu alıp havaya kaldırıp bilgisayarıma, pencereye ve kafama fırlatıyor :D Ya da sinirlendiği her kimse.. Artık en sevdiği oyuncağı ama kafa göze dikkat etmek lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.