"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Ağustos 2012 Çarşamba

TAVŞAN KATLİAMI!

          Şu an sinirden ve üzüntüden hüngür hüngür ağlıyorum. Demin bir arama yaparken tesadüfen Google görsellerde Çin'de bir sürü kadın ve kızın topuklu ayakkabılarla tavşanları nasıl zevk için öldürdüğünü gördüm. Bir an Tawşi'yi düşündüm o yatan, paramparça olmuş zavallıcıklar yerine.. Cansız yatan o tüylü kırmızı bedenler zaten Tawşi kadar tatlılar.. Neden hayvan hakları bunlara birşey yapmıyor? Bu nasıl bir eğlence? Bunları yapan insan mı? Ne farkı kaldı bunun Suriye, Filistin katliamlarından? Bunu bu kadar basitçe yapan ilerde anasını babasını çocuğunu, öğrencilerini, çalışanlarını, vatandaşlarını doğramaz mı? Bunu yapanlar, o tavşancıklardan beter ezilir inşallah, öbür dünyada da sürekli cehennem azabı görürler inşallah.. Amin.




          Allah inşallah beni cennetine alır ve özellikle bu hayvan eziyetçilerinin,  hayvanlardan yardım dilenerek sonsuza kadar azap çekmelerine tanık olurum!

2 yorum:

  1. Allah, cezalarını versin. İmansızlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. Duyarlılığınız için teşekkürler..

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.