"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Komşumuz Ponpon Öldü :'(

        

          Size bayılarak anlatıığım şişko komşumuz Aslanbaş cinsi Ponpon maalesef öldü. Hala inanamıyorum, onu Tawşi gibi sevmiştim ve sahibine çok kızıyorum. Olayı anlatacağım ki ne olur sizler aynı hataya düşmeyin..
          Olay 21 Temmuz Cumartesi günü yaşanmış. Ben evde yoktum. Annem arada yan apartmanda oturan Ponpon'u ziyarete giderdi. Cuma annem yine onlara uğramıştı; "Ponpon'un önü sebze meyve dolu, yazık hayvana çok yediriyorlar, bir de bugün otoparkta arabaların aralarında dolaşıyordu." dedi. Ben de sinirlenip; "Nee, başıboş mu salmış! Zaten yanlış besliyor, sürekli meyve verilmez ki, ölürse çok ağlar.." dedim. Annem dün gece Ponpon'un mamalarıyla ağlayarak yanıma geldi; "Ölmüş.."
          Kadın ve eşi gündüz çalışıyorlar ve kadın tavşanını herhalde bir sokak köpeği sandı.. Ben kedimi bile çok dikkatli çıkarırken tavşan sokağa salınır mı.. Etraf sokak köpeği dolu, kediler, martılar var, arabalar ve insanlar kol geziyor..  Daha üzüldüğüm şey ise sahibi işten gelince aramış taramış onu bulamamış, en sonunda bizim bahçeye bakmış, Ponpon bizim kapının önünde yatıyormuş. Sahibi geldiğinde gözleri açıkmış, onu gördükten sonra ise gözlerini kapamış. Belki de benden ve Tawşi'den yardım istedi ama ben yoktum :(  Köpek mi boğdu, biri mi ezdi, şoka mı girdi bilmiyorum, neden mi, işte en acısı da bu; sahibi o an 5 dakika ötedeki bir veterinere bile götürmemiş, Allah bilir canlı canlı gömüldü :'((  Ponpon, seni çok sevmiştim, keşke seni isteseymişim sahibinden o gün ama vermezdi ki.. Daha parkta Tawşi ile fotoğrafını çekip koyacaktım buraya.. Seni ilk ve son görüşüm oldu ama hiç unutmayacağım o tombiş tatlı tavşanı.. Umarım sahibi başka bir hayvan beslemeye kalkmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.