"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

16 Eylül 2016 Cuma

YENİ DOSTUM MAX :)


     Hergün sahilde 3 saat yürüyüş ve spor yapıyorum. Muhteşem zevk verici birşey. Bu arada yeni bir dostum oldu, sokağa terkedilen bir Alman Çoban Köpeği, orta yaşlı, çok şirin ve inanılmaz zeki.. Adını Max koydum, hergün ağzına bir köpek bisküvisi veriyorum inanılmaz mutlu oluyor. Beni gördüğü an neredeyse koşarak (ama bildiğiniz 4 nala) yanıma geliyor, etrafımda daire çizip önüme sırtüstü yatıyor, karnını sevdiriyor. Sonra onu kovalamamı istiyor, aşağı yukarı koşturuyoruz, gören manyak diyordur ama biz çok eğleniyoruz, seni çok seviyorum Max :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.