"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

25 Temmuz 2016 Pazartesi

TİYATRO


             Uzun süredir tiyatroya gitmemiştim o yüzden olan biten bu tiyatroyu gülerek izliyorum, performanslar Oscar'lık.  Hapse girenlerin ailelerine Allah sabır versin.  Onun öbür dünyadan önce bu dünyada da cezalandırılacağına inanıyorum. Unutmayın, siz nöbetteyken o sarayında mışıl mışıl uyuyor. Siz de benim gibi düşünüyorsanız bir tiyatro sembolü rozeti veya kolyesi takıp sokağa öyle çıkın.
                                                                                                                
                                                                                                                 Albay Torunu Tawşi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.