"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Nisan 2016 Pazar

CEVAP; SN. SABİHA ÇAYIR, TAVŞANIN KEDİ TARAFINDAN YARALANMASI









          Merhaba kusura bakmayın bazı sebeplerden dolayı ilk defa böyle uzun süre yazamadım.  Yazdığınız yerde yorum yeri kalmamış o yüzden yorumunuz dışarıdan gözükmüyor diye buraya yazdım. Dediğiniz gibiyse gerçekten çok sevindim. Çok geçmiş olsun. İşte sürekli bu yüzden bloğa yazıyorum asla kedi, köpek, gelincik, yırtıcı kuş, martı, karga, baykuş, yılan, araba, çocuk, zehirli bitki, zehir sıkılmış çimen, sivrisinek olan yerlere bırakmayın diye. En çok olan şey kedi ve köpek yaralamalarıdır. Umarım artık iyidir, evde bol bol kulağına pamuğa dökülmüş Baticon ile pansuman yapmalıydınız. Derisinde herhangi başka bir kanama yoksa iyidir. Tavşanların kulaklarında çok önemli damarlar vardır kulakları çok önemlidir. Durumu hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Unutmayın ki uzun süre düzenli muayeneye de götürün çünkü kedi tırmığı Allah korusun o anda da öldürebiliyor, 3 ay sonra da.. Uzun ömürler dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.