"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Aralık 2012 Perşembe

YENİ YILA TAVŞAN KARDEŞ AYDIN'LA GİRİN

Yeni yıl tavşanı

'Kuşum Aydın'dan CK Otel Farabi'de tavşan kostümüyle şov

          'Kuşum Aydın’ (Muharrem Aydın Uğurlular) tavşan kardeş oldu. Aydın, yılbaşında Ankara CK Otel Farabi’de saat tam 24.00’te sahneye tavşan kostümüyle çıkacak ve şov yapacak. Tavşan Kardeş Aydın: "Tavşanlar doğada pozitifliğin ve dostluğun birer simgesi. Ben de 2013 yılının pozitif bir yıl olmasını istediğim için tavşan kostümü giyeceğim. Bu şov hem düşündürecek hem eğlendirecek." dedi.


Yeni yıl tavşanı

                  Ankaralı tavşanseverler,  yılbaşı gecesi yaşadınız diyorum; "Uzaklaraaa zıplama tavşanım, zıplama gitme vurulursun.." :DD  Umarım bunu örnek alan Fatih Ürek yılan dansı yapmak için yılan kostümü giymez :DD
                  Kuşum Aydın'ı artık Tavşan Kardeş Aydın olduğu ve tavşanlar için böyle bir demeç verdiği için Tawşi ile kutluyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.