"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Aralık 2012 Çarşamba

TAWŞİ, YENİ YILINIZI KUTLAR!

Yeni yılınız kutlu olsuuuuuuuuuun! :)
























Siz de bu kapı paskalya süsü gibi yılbaşına uyarlanmış güzel bir kapı çelengi yapabilirsiniz. İhtiyacınız olan şeyler tel, çalı, yapay çam ağacı tipi süs, çam ağacı süsler, peluş tavşan :)  Çok güzel bir hediye de olabilir ;)

Örgüden çam ağacına asılabilecek tavşan melek :)


Uzaktaki yakınlarınıza, dostlarınıza neden böyle şirin bir kart yollamıyorsunuz? Tabi kuyruk biraz küçük olsun ki zarfa sığsın ;D Ayrıca çocuğunuzla da birlikte yapabilecepiniz güzel bir aktivite..








Çok tatlılar :)










Renkli pinpon toplarından, keçeden ve süslerden yapabileceğiniz yılbaşı süsleri çok şirin :)


















Yılbaşına özel birkaç hediye önerisi..


Ya da tavşanınızın böyle bir fotoğrafını çekip paint power programında yazı yazıp basın ve yollayın, üstüne sim bile serpebilirsiniz ;) ve

unutmayın ki ;


Tavşanlar oyuncak değildir, onları satmayın, satın almayın!

7 yorum:

  1. biraz erken yılbaşı kutlaması için ama fikirler harika bakalım bende denediklerimi yazarım. çok iş var çok :D özellikle yılbaşı şapkalarına bayıldım. neyse ben çok konuşmayayımda denemeye başlayayım :D. bu arada sizinde yılbaşınız kutlu olsun şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin ve Köpük'ün de kutlu olsun :) Deneyim yorumlarınızı buraya bekliyoruz, ben kart yapımına başladım bile, tabi Tawşi biraz ucundan kemiriyor, daha doğal oluyor :)

      Sil
  2. biraz böyle fikirler araştırayım dedim hiç birşey bulamadım emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. tawşi'nin bir resmini ödevimde kullanmak üzere aldım. bugün arkadaşlarımada gösterdim bayıldılar tawşi'ye resim için kızmazsınız umarım :D (tawşi' de ünlü oldu :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hayır kızmadım tabi ki.. Bu arada Tawşi zaten Türkiye'nin en meşhur tavşanı ;D

      Sil
  4. :D tawşi' nin resmini gören herkez bayıldı tawşi' ye zaten... ama oda sevilmeyecek gibi değil ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler, yabancıları biraz kıtlıyor başta tabi ama :) maaşallah deyin :D

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.