"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Mayıs 2016 Cumartesi

YORUMLARDAKİ DEĞİŞİM



      Merhabalar.. Gerçekten ortada çok yanlış giden birşeyler var. Çünkü herkes ücretle tavşan alma çabasına girmiş durumda, yorumlarda bu anlaşılıyor. Çoğunluğunuz küçük, çocuk yaştasınız ama ben ailelerinize kızıyorum artık.  Çünkü sizleri kırmamak için bir oyuncak mağazasından oyuncak satın alırmış gibi canlı tavşan ve diğer hayvanları almalarına artık dayanamıyorum. Ki ben barınakta öldürülmek toplanan hayvanlar için eylemdeyken.. O hayvanları aileleriniz parayla satın alıyor siz küçükken eğleniyorsunuz ama sonra o hayvan büyüyünce sorun oluyor veya bakımı ailenize zor geliyor sonra hayvan hop sokağa atılıyor. Sırf sorun bu değil, o hayvanlar parayla çoğaltılmak için iğrenç şartlarda yemeksiz, güneşsiz, bakımsız, 2 karış ortamlarda durmadan çoğaltılıyor. Sırf sizlere satmak ve daha çok para kazanmak için.. Devletin yine umrunda değil.. Hayvanlar oy veremez ki, kime ne o yüzden!  Yıllardır bu bloğu pet shop ticaretini durdurmak ve sokak hayvanlarını sahiplendirmek için ayakta tutuyordum ama artık her iki yorumdan biri :"Yarın tavşan alacağım sizce kafesi nasıl olsun?" oluyor. Bu yüzden bundan sonra sadece Ücretsiz Hayvan Sahiplendirme bölümündeki hayvan sahiplendirme ile ilgili sorulara cevap vereceğim. Anlayışınız için teşekkürler. 

2 yorum:

  1. Tawsi benim 4 aylik lop tavsanim var hic uyumuyor 5 bucukta kalktim gozu hala acik gozu kizarmis hep pembe pembe ve haftada 1 havuc veriyoruz dogru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavşanlar gececildir merak etmeyin. gündüzleri kestiriyorlar :) Ama egzama filan var mı vücuduna bakın ondan kızarıklık olmasın. Evet doğru..

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.