"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Ağustos 2015 Salı

MAHKEME SOKAKTAKİ HAYVANLAR İÇİN ÖYLE BİR KARAR VERDİ Kİ

Türkiye'de bir mahkeme sokaktaki hayvanlar için öyle bir karar verdi ki..

SOKAK BESLEMELERİMİZ İÇİN EMSAL OLACAK BİR KARAR

ŞİMDİ DERİN BİR DERİN NEFES ALIN !!!! 
BİRAZDAN OKUYACAKLARINIZ, SİZİ ÇOK ŞAŞIRTACAK..... 
OLAY ''TÜRKİYE''DE YAŞANIYOR, VE KARAR BİR ''TÜRK MAHKEMESİNDEN''ÇIKIYOR.... TAM YERİDE, İSTANBUL 65.ASLİYE CEZA MAHKEMESİ !!!!! 
KURTKÖYDE ''SİBEL HIZAR''İSİMLİ BİR HAYVANSEVER,SOKAKTAKİ HAYVANLARIMIZI BESLEMEKTEDİR...BİR VATANDAŞ BUNA KARŞI ÇIKAR... BU ZATIN ADIDA ''FERRUH TUNÇ''TUR....''SİBEL HIZAR''TEHDİTLERE FALAN ALDIRIŞ ETMEZ...''CAN''LARI BESLEMEYE DEVAM EDER....YİNE BİR GÜN BİR BESLEME ANINDA ''FERRUH TUNÇ'' BU KEZ SÖZLÜ VE FİİLİ SALDIRIDA BULUNUR....VE İKİ TARAFTA MAHKEMELİK OLUR..... ''FERRUH TUNÇ'' SOKAKTA BESLEME YAPIYOR DİYE ''DAVACIDIR''..... ''SİBEL HIZAR'',HAÇİKO'DAN YARDIM İSTER.... HAÇİKO ''AVUKAT ALPER KARASU''YU DAVAYA MÜDAHİL EDER... VE DAVA GÖRÜLÜR..... 4 EKİMDE ''KARAR''ÇIKAR.... MAHKEME, ''SOKAKTAKİ HAYVANLARI BESLEMEK YÜKÜMLÜLÜKTÜR'' KARARI VERİR.... ''FERRUH TUNÇ''A 100 GÜN BİRİM KARŞILIĞI PARA CEZASI VERİLİR....5 YIL BOYUNCA ''DENETİM'' ALTINDA KALMA CEZASI ALIR.... ''SİBEL HIZAR''IN SOKAKTAKİ HAYVANLARI ÖZGÜRCE BESLEMEYE DEVAM EDEBİLECEĞİ AÇIKLANIR..... 

HAÇİKO'NUN DESTEĞİ, ''SİBEL HIZAR''IN KARARLILIĞI, BUNDAN SONRASINA ''EMSAL''OLACAK BİR KARAR ÇIKARTMIŞTIR.... 
TEŞEKKÜRLER SİBEL HIZAR, TEŞEKKÜRLER HAÇİKO...... 
NOT;HAÇİKO (hayvanları çaresizlikten ve ilgisizlikten koruma derneği) dir.


4 yorum:

  1. Ne kadar doğru bir karar keşke herkes hiç olmasa akşamdan kalan yemekleri bir kaba koyup verse kedi köpek yemese kuşlar yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama herkes bencil, herkes sadece dünyada insanlar var sanıyor ve bu bencillikle dünyanın sonu da yaklaşıyor.

      Sil
  2. Hayvanlar allahın dilsiz kullarıdır ve öbür dünyada haklarını zalim insanlardan alacaklardır.allah böyle buyuruyor..onları beslemek bizim insanlık görevimizdir.gerçekten kararı tebrik ederim 👏adama cezayı az bile vermişler.hayvanları çok severim hatta hayvan tiryakisiyimdir. 🐇☺ ben Kedilere köpeklere sokakta ellerimle su taşırdım bu yüzden mahalledeki insanlar bana güler di hatta su veriyorum diye kızan bile oldu.insanlar çok zalimleşmiş bizim gibi insanlar az malesef.
    .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizim aileye de hep kedi köpek delisi gözüyle bakmışlardır, suçumuz onlara birkaç lokma yem, ekmek, su vermek, yuva bulmak, kışın donmaktan kurtarmaksa evet ailece deliyiz :)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.